poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Rozdział 2






Leon podszedł do mnie...
-Violetto przepraszam, że przeze mnie nie mogłaś się skupić i musimy tu zostać - spuścił oczy  w dół
-Nic nie szkodzi - położyłam mu rękę na ramieniu , po czym szybko zdjęłam - ..to nie twoja wina jestem dziś mocno rozkojarzona heh..ty chyba też - zaczęłam się śmiać


-Dobrze że to sala od muzyki -wziął gitarę i zaczął grać...zaraz czy do tej melodii nie pasują słowa które ułożyłam  podróży? sprawdźmy. Wyjęłam z torby pamiętnik a z niego białą kartkę

-Graj - powiedziałam Leónowi, gdy szatyn wykonał polecenie zaczęłam śpiewać

Ahora, sabes qué
Yo no entiendo lo que pasa
Sin embargo sé
Nunca hay tiempo para nada
Pienso que no me doy cuenta y le doy
mil una vueltas
Mis dudas me cansaron ya no esperaré...

Ref. Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que siento, todo, todo...
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que tengo
Nada me detendrá

. Ahora ya lo sé
Lo que siento va cambiando
Y si el miedo que
Abro puertas, voy girando
Pienso que no me doy cuenta
y le doy mil y una vueltas
Mis dudas me casaron, ya no esperaré...

Ref. Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar...
en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar (No quiero parar)
ni un segundo, (No voy a parar...)
mi destino es hoy (No, no, no)
Y vuelvo a despertar (No voy a parar)
en mi mundo (No quiero parar...)
siendo lo que soy (No, no, quiero parar...)
Y no voy a parar (No, no, quiero parar)
ni un segundo, (No voy a parar...)
mi destino es hoy (No...!)
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que siento, todo, todo...
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que tengo
Nada me detendrá




-Woow te słowa idealnie pasują do mojej piosenki - uśmiechnął się -..pięknie śpiewasz - wstał i podszedł do mnie bliżej , czułam że za chwilę będzie ten moment i León i ja się pocałujemy...na nasze nieszczęście weszła Angie...

-Przepraszam że przeszkadzam , ale kara się skończyła - zaczęła chichotać 
-Angie!-wydarłam się , lecz tego nie usłyszała bo wyszła śmiejąc się nadal
-Violu ja już muszę iść dzwoń jak coś - uśmiechnął się , pocałował mnie w policzek i wyszedł


*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*

Witajcie po raz drugi nagrywam mojego Vloga i mam nadzieję, że wam się podoba, bo to w końcu dla was to nagrywam dziś chciałam wam zaśpiewać piosenkę wymyśloną przeze mnie i mojego...przyjaciela, a więc zaczynajmy:


Ahora sabes que.....


-------------------------------------------------------------
Hejo tu Wasza Victoria, nie komentujecie to jest pierwszy problem a drugi to że nie wiem co zrobić żeby było tu ciekawie podawajcie pomysły w komentarzach a postaram się je w miarę  realizować

To na tyle

Pozdroo :*
V.Verdas



























1 komentarz: