niedziela, 28 grudnia 2014

Moje pierwsze LBA na tym blogu :D

Hola!
Na tym blogu zostałam pierwszy raz nominowana do LBA!
Nominację dostałam od Mechi z bloga http://mechilambreamor.blogspot.com/ 
Jej pytania:

1. Co cię zachęciło do pisania bloga?
2. Ile czasu prowadzisz swojego bloga?
3. Jakbyś mogła wybrać w jakim państwie zamieszkać, jaki byłby twój wybór?
4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? (Nie koniecznie z serialu "Violetta")
5. Jakie jest twoje marzenie?
6. Jak masz na imię?
7. Ile masz lat?
8. Ruggero Pasquarelli czy Jorge Blanco?
9. Mercedes Lambre czy Lodovica Comello?
10. Jaki był pierwszy blog, który przeczytałaś?
11. Czytasz mojego bloga?


1.Do pisania bloga zachęciło mnie opowiadanie, które czytałam na bloggerze.Tak po prostu założyłam i pisałam co mi wpadło do głowy :D


2.Tego? Niecałe kilka miesięcy. A mojego pierwszego niecałe 1,5 roku :)


3.Hiszpania.Język  mi się bardzo podoba :P


4.Megan Trainor - Title, Imagine Dragons - Radioactive, Imagine dragons- Demons


5.Pojechać na koncert Lodo ^^


6.Wiktoria :) Takie sobie imię 


7.Nie powiem -naście napewno xd


8.Obaj!


9. Lodo, Lodo, Lodo! Chociaż Mechi też jest spoko :)


10.Nie pamiętam już, ale wiem że opowiadanie było wspaniałe, bo po przeczytaniu go założyłam włąsnego bloga :)


11. Nie, ale zacznę i chętnie będę komentować :)


Nie nominuję nikogo :)


Pozdrawiam:)

V.V

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz